想當年我那成功申請wh的year plan, 內容大公開!

申請韓國工作假期,需要題交一個year plan,沒有特定格式,可以用word、powerpoint、小畫家、word pad、excel諸如此類也沒問題。方式可以係文章、point form、圖文並茂等等,但必須清晰地列出你的個人背景、此行目的、每個月想做的事及觀光的景點~~
以下是阿妙想當年申請韓國工作假期時的year plan。非常簡單,用ms word打,兩頁A4紙就完成,沒有圖只有字。 請注意,year plan必須以英文韓文撰寫,而且寫的內容不能有違反工作假期條款的東西,例如,跟據規定,工作假期人士不能從事教育、演藝、宗教、娛樂場所等工作,如果你在year plan寫「我想去韓國教中文」,咁就一定比人ban。

另外,經常有人犯的錯誤是,寫晒12個月都有工作,條款規定不能做多於一份超過半年的工作,這點要注意了。

如果你的year plan有問題,工作人員一般都會email話你知,叫你再寫過以電郵補交,所以不用太擔心。




My Working Holiday in Korea


Applicant: (你的名字)
阿妙

Date: (預計入境及出境日期)
2012年8月3日-2013年8月2日

Background:(所有野只可以用英文或韓文寫,阿妙因為哩個係參考,所以先用中文)
我叫趙阿妙,今年xx歲,10歲開始中意韓國野,尤其係2pm,真係好中意,所以一定要去……(哩度可以寫二三百字,開於你個人的背景,對韓國的認識,點解中意韓國,你預計這旅程對你人生有乜影響,之類~講到自己唔去唔得,咁就ok~)

Purpose: (哩度再point form列出幾點你此行的目的,又再提提大家,必需用英文或韓文寫)
(1)溝韓仔
(2)食泡菜
(3)買人參
(4)睇韓劇
(5)學韓文
(6)日日去玩

Year Plan: (哩度,逐個月,講下你會做d乜,建議大家,工作半年,玩半年,最隱陣)

August 2012
  • 搵屋
  • 觀光地點: 首爾(在 韓國觀光公社網頁copy and paste晒d景點名就可以,又或你可以具體講你去邊個地方睇乜,如:去濟州睇油菜花田、去鎮海睇櫻花,等等。但記住留意時令。有人問我,唔識韓文式英文 的地方名咁算~冇可能唔識,只係o係韓國觀光公社copy而已,網頁有英文版啊!)

September 2012
  • 兼職工作(兼職工作,只能連續做半年,不能做多過一份工也不能做多過半年)
  • 觀光地點: 水原、春村

October 2012
  • 兼職工作 
  • 觀光地點: 濟州、釜山

November 2012
  • 兼職工作
  •  觀光地點: 全州、光州

December 2012
  • 兼職工作 
  • 觀光地點: 南怡島、釜山

January 2013
  • 兼職工作
  • 觀光地點: 濟州、釜山

February 2013
      -----返香港過年-----

March 2013
  •  觀光地點: 大邱、正東津

April 2013
  •  觀光地點: 大田、內藏山

Juan 2013
  •  觀光地點: 江華島

July 2013
  •  觀光地點: 全羅南道

August 2013
  •  觀光地點: 全羅北道
  • 回香港

-----------THE END, THANK YOU!-----------

留言

  1. 我計劃在下年7月份到韓國working holiday一年.想問一下我太約要幾時開始申請?
    同埋申請程序係唔係填左application form, 寫一年plan, 同出示無犯罪紀錄, 健康報告, 三個月HKD$20000既存接就ok?
    同埋你搵第一份工太約用左幾耐時間? 因為我本身學韓文去到4級,咁會唔會易好多搵工?

    回覆刪除

發佈留言

給阿妙留個言吧~~嘻~~

此網誌的熱門文章

香港人(F6簽證)申請入籍韓國(一) 面試須知 範圍 準備方法 | 香港人結婚移民韓國歸化申請方法 所需文件

關於為韓籍子女申請香港居留權(上)

我在韓國考車牌(上): 基本須知